فرکانس نگار

عکس ها می توانند فلسفه ی گویای زندگی هر انسانی باشد.

فرکانس نگار

عکس ها می توانند فلسفه ی گویای زندگی هر انسانی باشد.

فرکانس نگار

سلام دوستان...
از بچگی به عکس ها علاقه داشتم؛ همیشه طوری دیگر به عکس ها نگاه می کردم و دوست داشتم با یک دوربین از هر چیزی عکس بگیرم...نشد که عکاس بشوم اما همچنان عکس گرفتن را دوست دارم هر چند با دوربین های 2 یا 5 مگا پیکسلی.
اینجا عکس ها در یک مجموعه قرار میگیرند و هر چند وقت یکبار این مجموعه ها آپدیت می شوند...مثلا شاید امروز در طبیعت نگار سه عکس ببینید و چند روز دیگر مثلا پانزده عکس.امیدوارم عکس ها رضایت بخش باشد...ممنون از نگاه هاتون...

طنز نگار

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ق.ظ

شیراز سال 91

  • ferekans anar

نظرات  (۵)

  • کمی بودن ...
  • :))
    پاسخ:
    :)
  • یک خبرنگار ...
  • چه خلاقیت ها !؟ ... :)
    پاسخ:
    بله دیگه...

    اون روز از دکتر برمیگشتیم به دانشگاه...کلا اینقدر خندیدیم تا خوب شدیم

    ممنون از حضورتون
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    شیرازیا خلاقن خو!

    پاسخ:
    آقا شادی بنده خدا شیرازی نبوده باشه حالا...ولی عکس برای زمانی بود که من شیراز بودم.:)
  • منور الفکر
  • شگفت انگیز بود!
    منفجر نمیشه؟ولتاژ و ایناش یعنی سازگاره؟!
    پاسخ:
    دیگه وارد جزییاتش نشدم...فقط لبخندمان بی اختیار شد و  یه عکس ازش گرفتیم... 
    وای عالی بود...
    ینی دمتون گرم...
    خیلی باحال بود...
    وااای من عاااشق شیرازم...
    پارسال برای اولین بار رفتم و لذت بردم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی