فرکانس نگار

عکس ها می توانند فلسفه ی گویای زندگی هر انسانی باشد.

فرکانس نگار

عکس ها می توانند فلسفه ی گویای زندگی هر انسانی باشد.

فرکانس نگار

سلام دوستان...
از بچگی به عکس ها علاقه داشتم؛ همیشه طوری دیگر به عکس ها نگاه می کردم و دوست داشتم با یک دوربین از هر چیزی عکس بگیرم...نشد که عکاس بشوم اما همچنان عکس گرفتن را دوست دارم هر چند با دوربین های 2 یا 5 مگا پیکسلی.
اینجا عکس ها در یک مجموعه قرار میگیرند و هر چند وقت یکبار این مجموعه ها آپدیت می شوند...مثلا شاید امروز در طبیعت نگار سه عکس ببینید و چند روز دیگر مثلا پانزده عکس.امیدوارم عکس ها رضایت بخش باشد...ممنون از نگاه هاتون...

طبیعت نگار

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸ ق.ظ





مازندران.ساری.دودانگه.فریم صحرا.روستای سیاهدشت(روستای فرکانس نویس)

  • ferekans anar

نظرات  (۷)

  • یک خبرنگار ...
  • سلام 
    و تبریک شروع فرکانس نگار ... :)

    عکاسی واقعا کار قشنگیه ...
    به خصوص عکاسی طبیعت که بسیار لذت بخشه ...
    اونم مناظر کم نظیر و رویایی شمال ...
    من که از دیدن این جور تصاویر سیر نمیشم ...

    پاسخ:
    سلام...

    ممنونم..
  • عطار کوچولو
  • سلام
    عکس دومی خوبه و زیباست.
    عکس اولی اگه سایه جلوی عکس نبود بهتر بود.
    عکس سومی حالش خوب نیست!

    ببخشید از همین شروع کار ایراد گرفتم.
    حق؛
    پاسخ:
    سلام...
    اتفاقا ما پوسیدم از این همه تعریف...بفرمایید نقد کنید...خدا شاهده نیازمندیم...

    بله حق با شماست...

    این عکس ها چند سال پیش گرفته شد...و من از این به بعد دقت بیشتری می کنم...
    سلام
    خداقوت
    احسنت
    پاسخ:
    سلام...

    ممنونم
    سلام
    خیلی زیبا

    روستای خودتونه
    پاسخ:
    سلام...

    ممنونم...

    بله
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • چه جای خوبیه!
    :)

    پاسخ:
    بلی..جای قشنگیه...
  • منور الفکر
  • حس مشترک عکاسی قابل ستایشه...
    تلاشتون برای تعمیق و تثبیت این حس تحسین برانگیزه
    ولی کادربستناتون خیلی جای کار داره...
    پاسخ:
    سلام...

    ممنون از نظرات و انتقادات هاتون..

    فقط یک نکته رو در نظر بگیرید
     و ان هم این که من هیچ تخصصی به عکاسی ندارم...

    فقط علاقه دارم ...و سعی میکنم عکس قشنگی باشه...یعنی درسی داشته باشه...

    اینکه کادر بستن من خیلی جای کار داره که هیچ ...کلا در همه ی موارد من خیلی جای کار دارم:)
    به به...
    عجب سیر و پیازی...
    عجب دریچه ذهنی...
    امیدوارم این روستا مارو بطلبه:-)
    خدا از شدت ظهور پنهان است....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی